easy

idag har jag väl egentligen inte gjort en släng.
som det ska vara när man är sjuk, antar jag.
men jag blir alltid så rastlös när jag är hemma och
liksom inte är helt dödssjuk och invalidiserad.

men jag har iallafall tagit mig i kragen och bokat
både klipptid och ringt banken. så på torsdag blir
det fullt upp innan jobbet. för omväxlingsskull.

har dessutom varit ute och inhalerat sjuka mängder
frisk luft, får för mig att det är bra så länge man inte
har feber. nu kanske friskare tider väntar om man har tur..
nu ska jag svira om inför en kvällspromenix.

tänkte dessutom lägga mina nybakade kardemummaskorpor
i en tjusig burk. himla trevligt.
sen blir det nog sängen i väntan på john blund.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0