monday

när det blir måndag blir jag som utbytt. i helgen har jag varit ledig och varit uppspeedad nonstop.
vaknar tidigt, är döpigg, vill hitta på saker, vill fixa, dona, städa, greja.
plötsligt blir det måndag enligt almanackan och jag är så trött så det värker.
orkar inte bädda, inte plocka, inte greja, inte vakna, inte nåt alls.
och det bara för att jag ska jobba i eftermiddag. gud vad mysigt.
egentligen skulle jag ha hela dagen på mig att få massa gjort men det känns inte nödvändigt
på något vänster. istället ställer jag in livet i tre dagar och väntar på tor-fre när jag är ledig.
sjukt egentligen. man borde leva lika mycket fastän man jobbar lite grann.
no good.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0