naturrutan

efter cirkus 5 timmar bilfärd fram och tillbaka till kolmården, närkesightseeing, djurparksbesök och ditten och datten är jag sjukt trött liksom min käraste som tar en powernap på soffan. sjukt rolig och mysig dag har vi haft iallafall! under dagen har vi bland annat stått öga mot öga med mitt livs största skräck, nämligen en björn,
samt bevittnat ett våldtäktsförsök a la noshörning. herregud.

nu ska vi iväg och fira en 79-åring. först ska jag dock spinna vidare på zoo-temat och hämta mina
zebramönstrade skor från h&m. laters!

Kommentarer
Postat av: emi

åhhh vilka härliga bilder och vad härligt ni verkar ha haft det:DDDNi är så söta tillsammans!

2010-07-01 @ 10:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0