reslust

jag borde kanske sova men det har jag ungefär noll lust med. mycket roligare att pyssla med annat.
jag är så sugen på att resa! långt bort eller nära spelar ingen roll, bara jag får åka iväg lite!
se nya saker och andra miljöer. sånt är värt mycket tycker jag!
i sommar vill jag nog helst hålla mig till underbara sverige men i höst tycker jag vi tar en tripp!

hit vill jag bland annat åka:



New York. Behöver ingen närmre förklaring.



Men ska sanningen fram så är jag betydligt mer sugen på Los Angeles än New York.
Hollywood, Beverly Hills, Laguna Beach, måste jag fortsätta?
Ärligt talat är jag så attraherad av hela USA att jag är förvånad själv.
Fick jag bestämma skulle i princip hela landet finkammas.



rio de janeiro och titta på jesus-statyn. nu är jag varken religiös eller troende
men är den inte rätt maffig?





goa i indien. ser makalöst fint ut.



borneo. ser inte så dumt ut det heller i ärlighetens namn.

helt ärligt kan jag tänka mig att åka lite varsom. storstad eller strand, spelar noll roll faktiskt.
bara jag får se och uppleva lite! nu måste jag sova trots allt. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0