fredagsmys

fredagsmys när det är som bäst.
kladdkaksbakning & let's dance.
det enda som störde var den nedrans huvudvärken.
men den ska väl också gå över?

tänker ta mig i en dusch och sedan krypa ner
i sängen och läsa lite. letar hotell till den stundande resan
och längtar nästan ihjäl mig. det ska bli så kul!

idag på jobbet:
jag: hur många påsar tog du?
kund: ja.
jag (aningen irriterad): men HUR MÅNGA?
kund: nej.
jag (ännu mer irriterad): 3,4 eller 5 stycken?
kund: jaha. 3.
lite senare när alla varor är med:
jag: var det bra så?
kund: nej.
jag: okej, vad var det mer?
kund: va?
jag: ja, jag frågade om det var bra så!?
kund: ja tack.

hallå? året är 2010 och hörapparaterna är uppfunna! bara ett litet tips..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0