sol i sinne

vilken härlig dag!
väderguden har fått vårfnatt!
solen skiner och här och var börjar asfalten titta fram.
jag har nog aldrig längtat så efter ren, torr asfalt.

eftermiddagen till ära gav jag mig ut på en joggingtur.
skönt att springa på något annat än is, faktiskt.
dock var det sån jäkla motvind att jag inte orkade
springa hela vägen utan fuskade ganska friskt :)
det är tillåtet!

nu ska jag färga min kalufs! har dessutom bokat
klipptid tills på torsdag så det ska bli jätteskönt verkligen.
känner mig som ett övergett skatbo just nu, vilket är
allt annat är supermysigt.




















Kommentarer
Postat av: Emma

Aisi = världens sötaste pöskakärring <3

2010-03-11 @ 16:53:22
Postat av: Matilda

Jag vet! Hon är så sjukt söt! Jag pratade nyss med pappa och då satt hon och försökte hypnotisera en semla. Hon är världens sötaste gottegris också :)

2010-03-11 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0