krassel

åh vilken mysig kväll jag har haft.
jag och sandra har bakat scones, druckit te och
kollat på finalen i fångarna på fortet.
jag och christoffer följde henne hem och
fick oss en kvällspromenad på köpet.
jättebra :)
firade första september med att ställa klockan på
04.30. usch usch usch, en helt vansinnig tid..
det gick rätt bra att vakna till men jag mår så krassligt!
hela halsen är helt förstörd och luftrören är inte bättre.
lite feber och bihålevärk på det och förkylningen är
ett faktum. kämpade iallafall på
mellan 06.00 och 16.00 på ica med inventering
och skumparty (HAHAHA).
nu ska vi sova :) jag har fått mina nya pocketböcker så
nu blir det till att läsa i en jädra fart så jag får börja
på dom :D natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0