TISDAG 7/8

min tisdag var en väldigt efterlängtad ledig dag.
började det hela med att städa hela lägenheten och
måla soffbordet ännu en gång. det vill verkligen inte bli
helt vitt hur mycket jag än målar. haha

gick hem till Anita efter lunch och tittade lite på deras
nyinköpta grejer och sedan tog hon, jag och Ida sällskap
hem till Eva-Lena. Där blev det fika, mys och skvaller hela
eftermiddagen!









senare på kvällen åkte jag hem till emilie och kollade på idol :)
en väldigt mysig dag och en väldigt mysig kväll!




Kommentarer
Postat av: Dica

Gud vilka söta hundar! :D

2010-09-12 @ 11:13:21
URL: http://gwapa.blogg.se/
Postat av: matilda

oja, hur fina som helst :)

2010-09-12 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0