weekend



vilken underbar helg.. började lördagen med en visit på stan med christoffer.
inhandlade oss lite nytt i form av kläder och ett fat från indiska.
mat från java och hemmagjort fika på eftermiddagen + lite plock med grejor
i lägenheten för vi skulle få lite besök av finaste joanna, hanna och josefine!

det blev verkligen en jätterolig kväll! jag har haft så svårt för att gå ut på senaste tiden..
men igår var det hur kul som helst!!

idag har jag, mamma, pappa och aisi plockat svamp för ett helt U-land.
man blir som ett barn när man hittar fina gula kantareller och jag
tycker man blir pigg och klar i skallen av lite frisk luft.

nu har vi nyss ätit varma mackor med trattkantareller, gula kantareller
tomater, ost och rosépeppar. dags för soffan och min nya bok!

Kommentarer
Postat av: joanna

visst var de kul:D får vi göra om! <3

2010-09-12 @ 20:41:53
Postat av: matilda

det var jätteroligt! det gör vi om snartsnartsnart! <3

2010-09-12 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0